Forum: 4 Eylül Stadyumu / Sivasspor Tesisler
19.12.2008, 23:31
|
|
Cevaplar: 503
Görüntüleme: 130.431
Cevap: sivasa stad gerek!!!!!
evet ama genelde bile insanımız maça gelmiyor,dolmuyor,bence taraftar sayısıda çoğaltılmalı ve düzenli bir taraftar kitlesi oluşturup büyüterek yeni stadında dolacağını millete göstermeliyiz
|