Alıntı:
|
erem Nickli Üyeden Alıntı
Ben Sivasspor taraftarının toplu halde küfretmediğinden eminim. Son 4yıldır İzmirde yaşıyorum. Öncesinde Sivastaydım ve maçları kaçırmazdım. Yukarıda da açıkladığım gibi konuyu genel olarak ele aldım. Siz sivaslı hemşehrilerimle bu konuya genel bir bakış yapmak istedim.
|
BENCE KONU BAŞLAIĞINI YANLIŞ AÇMIŞIN..SANKİ BURDA SUÇLU TARAFTAR DERNEKLERİ GİBİ BİR İZLENİM VERİYOR..!!