Tekil Mesaj Gösterimi
-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
Alt 15.03.2006, 22:35   #149
GuNaY
Gast
 
Mesajlar: n/a
Standart -->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI

Alıntı:
sivaslıavukat Nickli Üyeden Alıntı
Rüşvetin belgesi mi olur kardeşiiiim.Sen alamanyalardan ne kadar marklar talep edildi de pek sayın mustafa bey bu gibi talepleri karşılamak için varını yoğunu satıp savmıştır.İnsan düşmeye görsün işte gelen vuruyor giden vuruyor

tüüü , osmancım genel sekreterim.Yazık yazık , güvendiğim dağlara karlar yağdı , oysa ki biz senin hesabına oldukça yüklü bir meblağ yatırmıştık ki karlar yağmasın sen de kamuoyu oluştur diye , kaldı ki sen de gelip bize o meblağı talep etmiştin hatta pazarlık yapıp bu rakamdan aşağısı hesabıma yatarsa hemen diğer tarafa geçerim demiştin.
alper abicim yanlış safın sayın ve pek muhterem avukatı bankaya yatırılan paranın dekont gibi bir belgesi olması lazım sende iyi bilirsin
Mustafa abiye canım gurban ama sofrada değil