-->: İSTANBUL 3.DERNEK TOPLANTISI
Alıntı:
|
erdoganozfidanci Nickli Üyeden Alıntı
Çok arzuladım ama gelemedim nasip olmadı, 20 gün önce ani bir ameliyat geçirdim,aranızda olamadığım için üzgünüz.hepinize sevgiler.Yagigar gardaşın köftelerini çok özledik selamlar
|
gecmıs olsun ınsallah dıger toplantılarımızda aramızda olursunuz sizde fıkırlerınızı bızımle paylasırsınız
__________________
[SIGPIC][/SIGPIC]İSTANBUL SİVASSSPOR TARAFTAR DERNEGİ
|