-->: DESTEK İSTİYORUZ’
Yahu adamlardan Allah razı olsun stadımızı ne güzel yenilediler.Eee 38 yıl sonra süper ligede çıkmışız daha ne olsun! Bizahmet taraftarımızda teşrif etsin artık dimi ama! Bu sezon daha çok taraftar bekliyoruz inşallah ''HERŞEY SİVASSPOR İÇİN''
|