--->: TEŞHİS - TEDAVİ...
abi gecen kupa macinda biletler cok uygun fiyatdi
ama yinede giden cok olmamis
sivastakilerin dedigine göre
1. yeterince reklam yapilmamis
cogunun haberi olmamis mactan
2. is zamaniydi
cogu esnaf vs. calisiyorlar
zamanlari olmuyormus
gönüllü olanlar gider her zaman
onlar haric zamani olanlara hitaab edilmeli
yani ögrencilere - bayanlara
sivastakilerin ilgisini cekmek lazim
birde su var bilet isi kolayda
bazilari sanirim birazda üseniyorlar
bunlara bir care bulmak lazim
|