19.02.2007, 13:45
|
#50
|
|
Yiğido
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 214
Thanks: 0
3 Mesajına 3 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 
|
-->: --->: MAÇ´IN ARDINDAN
Alıntı:
SONMEZ Nickli Üyeden Alıntı
Galip gelmeyi hepimiz çok arzu etmiştik,
Seriye devam etmeyi hepimiz istemişdik,
UEFA yolunda Antalya engelini de geçeceğimize
hepimiz içtenlikle inanmıştık,
...
Ancak, arzular, istekler bu hafta gerçekleşmedi :(
Bir arkadaşımız yorumunda güzel bir ifade kullanmış:
''Bu bir iş kazası''...!
İnşallah bu kazadan ders alırız.
Tam da, iç saha sendromunu üzerimizden attık derken
uğradığımız bu üzücü kazanın yaralarını en kısa ve hızlı
bir şekilde sarmasını bilmeliyiz.
Bir kazazedeye;
''neden kaza yaptın'' denmez...!
Yarası beresi, kırığı, çıkığı olan kazazedeye;
''Sen bitmişsin, sen daha düzelmezsin'' denmez...!
...
Allah beterinden korusun, aman bundan sonra dikkatli ol,
düzelirsin inşallah, ...vs laflar edilir...!
Ümitsizlik, amansız bir acıdır, derttir.
Karamsarlık ta öyledir...!
.
.
.
|
Uzerine soylenecek tek kelime bulamiyorum.Bu acidan olaya bakilmali.Tebrik ederim..
|
|
|