MAÇIN ARDINDAN...
90+2 dakikaya kadar dişe diş bir mücadele. Sivasspor gol için her türlü organizeyi yapmaya çalışıyor. Beşiktaş sanki şampiyonluğa değil de kümeye oynayan bir takım görüntüsünde. Maç boyunca 2 pozisyon buluyorlar ve biz haketmediğimiz bir mağlubiyet alıyoruz. Çok acı bir tecrübe oldu.
Beşiktaş bu futbolu ile şampiyon olacaksa Türk futboluna yazık olur.
__________________
Q,X,W'e hayır, sadece Türkçe.
"Bir saniyesine bile hakim olamadığınız, hükmedemediğiniz bir hayat için, bir dünya için, bu kadar fırıldak olmanın anlamı yoktur."
Muhsin YAZICIOĞLU
|