-->: işte maraton tribünün kapanmış hali!!!
Kardeş eline sağlık gerceğide senin sanal düşüncenden farklı olacağını hiç sanmıyorum çok iyi bir proje yapmışsın kutlarım seni birde DİVRİĞİ 58 kardeşimin dediği gibi şeref türbününü yenden yapılanması gerekli o ne öyle kasba takımlarının türbünü gibi demode bir türbün inşallah sıra onada gelir
|