Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 10.06.2005, 15:18   #29
malik58
Yeni Yiğido
 
malik58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 44
Thanks: 1
6 Mesajına 13 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 malik58 isimli Üye Tecrübe Puanınızını Kapatmıştır.
Standart

[size=4]Önceden Oğuz Çetin fikrine sıcak bakan azınlık içinden biri olarak, Raşit Hoca'nın çok daha iyi olduğunu söyleyebilirim.

Olursa "güzel" olur inşallah. Ama bir fenerbahceli olarak Lorant isminin geçmesi tüylerimi ürpertti. Bilmiyorum, Almanyadaki arkadaşlar daha iyi bir yorum getirebilirler ama bence Lorant seçimi felaket olur.

Bi şey daha. Ne zaman bir takım teknik direktör arayışına geçse medya araya Lorant'ı sıkıştırıveriyor. Tamam bilinen Türk hocaların adının geçmesi normalde bu Lorant'ın isminin dolaşması bi acayip. Sağa sola para mı yediriyodur nedir(töbe töbe elin ecnebisinin günahı alıyorum belki de , zaten doğuştan günahlı :wink: )....[/size]
malik58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır