raşit hoca çok iyi olur ama o kadarda yüksekten (ismail kartal gibi) uçaçak mı gelirse görecez yani biz ilk defa süper lige çıkmışız bunları bilmiyip te yapılması çok zor şeyleri istememeleri gerekir eğer raşit hoca olursa bunları da çok isteyeceğini hiç sanmıyorummm
__________________
İşte Aramızda ki Fark Bu! Herkes Bu Takımı Tutamaz.S&S
|