Geçen yıl 2.amatörden 1.amatöre şampiyon olarak çıkma başarısı gösteren sivasgücü(şarkışlaspor)bu sezonda şampiyonluk biletini almaya kararlı.kadrosuna kattığı futbolcularla gücüne güç katan ekip.şampiyonluğa yürekten inanıyor.tesisleşme adınada çalışmalara başlayan başkanlarımız bizler için çok emek sarfediyorlar.inşallah bizde SİVASSPOR VE DÇ.DİVRİĞİSPORDAN SONRA PROFESYONEL LİGE ASLANLAR GİBİ SİVASGÜCÜ İSMİNİ YAZDIRACAĞIZ...(tabiki tüm sivaslıların destekleri ile

)