slmlar hemşerilerim
ABD den sevgiler selamlar iş gereği sizlerde uzaktayım NEw york ta diagenom şirketinde moleküler biyoloji ve genetik üzerine çalışmaktayım kriminoloji labratuarındayım.çalışırken aklıma gelen tek şey sivasım o kadar özledimki anlatamam istasyonda gezerken çekirdek çıtlamak taş hanında çay içmek halden meyva alıp eve gelince çürük olduklarını görmek sabah akmek arası beyin gardaş derken ki o sıcaklık çok özledim arkdaşlar sivaslı olmanın ayrıcalığını burada anladım.memleketimi çok özledim hepinize kucak dolusu sevgiler dostlarım sivassporumada başarılar
|