Tekil Mesaj Gösterimi
slmlar hemşerilerim
Alt 22.09.2007, 02:13   #52
diagen
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 22.09.2007
Yaş: 46
Mesajlar: 1
Thanks: 0
1 Mesajına 1 kez Teşekkür Edildi
Tecrübe Puanı: 0 diagen FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart slmlar hemşerilerim

ABD den sevgiler selamlar iş gereği sizlerde uzaktayım NEw york ta diagenom şirketinde moleküler biyoloji ve genetik üzerine çalışmaktayım kriminoloji labratuarındayım.çalışırken aklıma gelen tek şey sivasım o kadar özledimki anlatamam istasyonda gezerken çekirdek çıtlamak taş hanında çay içmek halden meyva alıp eve gelince çürük olduklarını görmek sabah akmek arası beyin gardaş derken ki o sıcaklık çok özledim arkdaşlar sivaslı olmanın ayrıcalığını burada anladım.memleketimi çok özledim hepinize kucak dolusu sevgiler dostlarım sivassporumada başarılar
diagen isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda diagen'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...