--->: SİVASSPOR SEVDASI
BİZ NE DİYOZ SEN NE DİYORSUN BATUHAN BAŞKAN.
NA PARSANIZ YAPIN YA.
yerini iyi belirle.tek hedef istanbulu kazanmak.ilk 3-4 maç istanbul maçı.ayrı çalışmalar istemiyoruz.kuruculardan birisin.2 si ayrı saz çalıyor sen ayrı saz çalıyon.
ben bişe demiyorum.kararları istanbul olarak veririz artık.sabır yok çünkün.
|