Konu
:
KAN BAĞIMIZ... KAN BAĞIŞIMIZ...
Tekil Mesaj Gösterimi
--->: KAN BAĞIMIZ... KAN BAĞIŞIMIZ...
09.11.2007, 17:47
#
10
Yigido_Burak
Yiğido
Üyelik Tarihi: 28.10.2007
Yaş: 34
Mesajlar: 292
Thanks: 26
32
Mesajına
44
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
711
--->: KAN BAĞIMIZ... KAN BAĞIŞIMIZ...
[QUOTE=GuNaY;70933][B]Bak senin kan iyiymiş az bulunuyor
[/B][/QUOTE]
harbiden orhan abi
senın kan az bulunuyor.. aklımızda olsun
insallah Lazım oLmaz ama gende aklımızda bulunsun acıl durumlarda
__________________
iSTANBUL
SİVASSPOR
TARAFTAR DERNEGİ
http://www.hizliresim.com/2008/10/23/1616.jpg
Yigido_Burak
Açık Profil bilgileri
Yigido_Burak nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
Yigido_Burak´nin Web Sitesini ziyaret edin
Yigido_Burak - Daha Fazla Mesajını bul