--->: (ASİB) AVRUPA SİVASLILAR BİRLİĞİ PARİS'TE
Bu güzel çalışmalarınızı takdir ile bir o kadarda şaşkınlıkla takip ediyorum.İcraatların lafda kalmayıp eyleme dönüşmesi çok güzel bir gelişme.Bu çalışmalarda başta başkan RÜŞTÜ ELMAS ve şahsında tüm ASİB heyetini kutlarım.
İnşallah en kısa süreçde bu çalışmaların meyvelerini görmek nasip olur.Memleket meselesi olarak çıkdığınız bu yolda tüm dileklerinizin gerçekleşmesi dileğimle.
ALLAH yardımcınız olsun.
__________________
.............BU TECRÜBE BU ÖMRE YETMEZ......
|