--->: sivasspor.com üyelerine özel!
Sivasspor' un bir maçında çok büyük bir pankart vardı: "Erkek adamın takımı nüfus kağıdında yazar". O pankartı astıklarında Sivasimizi' ı taktir ettim.belki de geçen yıllardaki başarılarımızda Sivaslılardan gelen olmulu tepkilerden midir bilmiyorum ama bu yıl başarıları beni mutlu etti...nemutlu sivasliyim diyene basarilar sivas kayseri kardes takim ve komsumuz güzel bir mac bekliyoruz .
|