Tekil Mesaj Gösterimi
CHELSEA´YI GETİRECEĞİM!
Alt 29.11.2007, 10:44   #5
SivasSpor.Com
Site Habercisi
 
SivasSpor.Com - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 257
Thanks: 5
4.971 Mesajına 24.141 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 10 SivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yokSivasSpor.Com Fazla söze gerek yok
Standart CHELSEA´YI GETİRECEĞİM!



Sivasspor'un Anadolu'nun yeni sesi olduğunu belirten Başkan Otyakmaz, "Daha önceleri Chelsea'yi Sivas'a getireceğim sözlerinin bir ütopya olduğu söylendi. Bu ütopya belki de gerçek olabilir.dedi.

Sivasspor başkanı Mecnun Otyakmaz Chelsea ile maçının hayal olmadığını ifade ederken Şampiyonlar Ligi için mücadele edeceklerini söyledi.

Sivasspor'un Anadolu'nun yeni sesi olduğunu belirten Otyakmaz, "Daha önceleri Chelsea'yi Sivas'a getireceğim sözlerinin bir ütopya olduğu söylendi. Biz o dönemde UEFA Kupası'nı hedefliyorduk. Chelsea, Şampiyonlar Ligi'nde değil de UEFA Kupası'na katılacak kadar kötü olursa karşılaşırız diyorduk. Fakat artık, biz de üst sıraları zorluyoruz. Bu ütopya belki de gerçek olabilir. O an ağzımdan Chelsea lafı çıktı. Belki de kaderin bir oyunu, yakın zamanda Chelsea ile karşılaşırsak kimse şaşırmasın.'' dedi.

Başkan Otyakmaz, takım olarak hedeflerinin olduğunu, bunun için de şimdilik herhangi bir oyuncularını satmayı düşünmediklerini belirterek, "Biz profesyonel bir takımız. Kayserispor maçı sonrası oyuncularımla konuştum ve onlara, ocak ayına kadar kulağınızı transfer dedikodularına tıkayın dedim.

Biliyorum size birçok teklif var. Ama ben de söz veriyorum. Hiçbir kulüple görüşmeyeceğim. İlk yarı bitiminde konumumuza göre, kimseden saklamadan durum değerlendirmesi yapacağım. Bakalım bu takım bir-iki takviye ile zirve takibini yapıp tarih mi yazacak, yoksa profesyonel anlamda düşünüp, yeri doldurulamayan futbolcu ve başkan yoktur mantığı ile hareket edip, takım menfaatini düşünüp hedeflerimizi önümüzdeki yıllara mı yayacağız? Bunu düşünüp karar vereceğiz.'' diye konuştu.

Başkan Mecnun Otyakmaz, son olarak Sivasspor taraftarıyla ilgili olarak da şunları söyledi: ''Bizi gerçekten destekliyorlar. Herhangi bir olumsuzlukta da bize destek versinler. Bu takım gerçekten buna layık.''
__________________
SPOR SEVGİ BARIŞ VE KARDEŞLİKTİR



Bizi Twitter'den takip etmek için tıklayınız....



Yorumlarınızı ilgi ile okuyup beğeniyoruz.
Ancak; yorumlarınızı mümkünse küçük harflerle yazınız lütfen....
SivasSpor.Com isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla