-->: --->: İBB-Sivasspor maçı 13:30 da
BU MAÇDA İNŞALLAH OLİMPİYAT STADINDA OLACAĞIM.ALLAH İZİN VERİRSE İSTANBUL TARAFTARLAR DERNEĞİNİN DÜZENLEMİŞ OLDUĞU DEPLASMAN MAÇLARINA GİDİLME DURUMUNDA ÇALIŞMA PROĞRAMLARINI AYARLAYARAK HER ZAMAN BİRLİKTE GİTMEYE HAZIRIM.BURADAN İSTANBULDA OTURAN TÜM SİVASLILARI OLİMPİYAT STADINA BEKLİYORUM.NASIL TRABZONU 2-1 DEVİRDİYSEK İST.B.BELEDİYESİNİDE OLİMPİYATTA YİĞİDOLARA DESTEK VEREREK DEVİRECEĞİZ.TÜM ARZUMUZ TÜM SİVASLI HEMŞEHRİLERİMİZİN YİĞİDOLARA DESTEĞİNİN SÜRDÜRMESİ VE DAHA İYİ YERLERE GELMESİ İÇİN BİRLİK VE BERABERLİK İÇİNDE OLMALIYIZ.HERŞEY YİĞİDOLAR İÇİN.HERŞEY TARAFTARLAR İÇİN AMA MUTLAKA OLİMPİYAT STADINA BEKLİYORUZ.
__________________
KAYRA YAPI Yönetim kurulu üyesi
|