Tekil Mesaj Gösterimi
--->: Olimpiyat Stadını Dolduralım
Alt 14.01.2008, 17:51   #116
Melis58
Acemi Yiğido
 
Melis58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 14.01.2008
Yaş: 38
Mesajlar: 55
Thanks: 5
40 Mesajına 125 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 679 Melis58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: Olimpiyat Stadını Dolduralım

Alıntı:
ua58ibo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
olimpiyatın rengi kırmızı beyaz
herkez bağırıyor sivas sivas
bu maça gelmemek olmaz
hadi gel şu maça bağır biraz

arkadaşlar ben bunu kesinlikle bir yerden okumadım veye duymadım mesajı yazarken uydurdum eğer güzel olmadıysa kusura bakmayın 1-2 dk. içinde yazdım

bu arada İSTANBUL SİVASSPOR TARAFTARLAR DERNEĞİ'ne çok iş düşmekte bazı bölgelerden otobüs kaldırabilir köy ve diğer derneklerle irtibata geçip mesaj çekimi köy derneklerinin belirli noktalardan otobüs kaldırması talep edilebilir böylece maça gelen insanlar daha rahat gider ve maça gidemem diyen insanlarda bu sayede gelebilir

İSTANBUL SİVASSPOR TARAFTARLAR DERNEĞİ bu mesajı dikkate alırsa sevinirim

İstanbul'a gelmeyen trabzonlu olsun demişin nikinde gsnin ua var
Melis58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda Melis58'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...