Konu
:
KAN BAĞIMIZ... KAN BAĞIŞIMIZ...
Tekil Mesaj Gösterimi
--->: KAN BAĞIMIZ... KAN BAĞIŞIMIZ...
08.02.2008, 12:26
#
58
nazimgulturk
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.442
Thanks: 25
107
Mesajına
165
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
915
--->: KAN BAĞIMIZ... KAN BAĞIŞIMIZ...
[COLOR="Red"]A+RH[/COLOR] BENİM KAN GURUBU ÇOK BULUNUR..AMA İNŞALLAH LAZIM OLMAZ..AYRICA ORHAN ABİ KANIN ÇOK DEĞERLİ...KIYMETİNİ BİL..
__________________
cCc***REİS58***cCc
nazimgulturk
Açık Profil bilgileri
nazimgulturk nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
nazimgulturk - Daha Fazla Mesajını bul