Tekil Mesaj Gösterimi
--->: KAN BAĞIMIZ... KAN BAĞIŞIMIZ...
Alt 08.02.2008, 12:26   #58
nazimgulturk
Usta Yiğido
 
nazimgulturk - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.442
Thanks: 25
107 Mesajına 165 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 915 nazimgulturk TAM BIR BEYEFENDInazimgulturk TAM BIR BEYEFENDInazimgulturk TAM BIR BEYEFENDInazimgulturk TAM BIR BEYEFENDInazimgulturk TAM BIR BEYEFENDI
Standart --->: KAN BAĞIMIZ... KAN BAĞIŞIMIZ...

[COLOR="Red"]A+RH[/COLOR] BENİM KAN GURUBU ÇOK BULUNUR..AMA İNŞALLAH LAZIM OLMAZ..AYRICA ORHAN ABİ KANIN ÇOK DEĞERLİ...KIYMETİNİ BİL..
__________________
cCc***REİS58***cCc
nazimgulturk isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla