--->: SKANDAL!!!
ayrıca şuna da değinmek istiyorum.bu konuyu açan arkadaşın nick i de hiç hoş değil bunu senin açman tepki çekiyor arkadaşım.burda tahrik yapma lütfen yada git kendine sivasspora yakışır bir nick bul sende ayıp ediyorsun açtığın konu her ne kadar haklı olsada bu konuyu senin açman da aynı o olay gibi yanlış bence
__________________
|