--->: YİĞİDO'YA ŞAMPİYONLUK MARŞI
ßuqra abi cok ii yeRe temas ettiin.bn bnu manisa macından beri söylüom.sampionLua qidioz doru düzgn bi mars yok.kaç senedir bi, öqreniLmis beyazzz kırmızıı anadoLu yıLdızı..5 sene önce izmirdeki gittiğim bütn maçlarda sadece bu söylenirdi 5 sene sora süPer ligdeki maçta da söyLenio..yeni seyLer buLmamız LAzım.bu anLamdada izmirliyigido nun paylastığı 2. beste smdiLik ii gbi.
|