--->: HAYDİ TRABZON SANA YAKIŞAN BU.
Elbetteki her takım sahaya yenmek için, yenilmek için çıkıyorum demez. O yıllarda kendi evinde galip gelse şampiyon olcağı maçı 1-2 yenilerek şampiyonluğu FB' ye vermişlerdi.Söylemek yetmez, inşallah bunu sahaya yüreketen oynacakları futbolla cevap verirler. Teşekkürler yinede bir destektir söylemde olsa.
__________________
"Dilin düşünceden önce haraket etmesin"
|