--->: Milli Takım'dan 3 Futbolcu Çıkarıldı !
Halil ve Semih Milli Takımda İşe Yaramıyor..Aslında Fatih Tekke Ve Ümit Karanı Alması Lazımdı...Yıldırayı Cıkarmasıda Sorun Deil O Bölgede Alternatif Cokh..Defanstan İbrahimi Çıkarmış Zaten Defans Elemanlarının Hepsi Kötü
|