--->: Canımız çikolata çekiyor!
isviçre 2 yıl önceki olayları halen unutmamış ve medya taraftarı kışkırtmaya başlamış bile isviçre takımında 3 türk futbolcu oynuyor resmen diyorlarki türkleri türklerler vuracağız ama gönlüm isterki türkiye yensin buda bir hayal ve rüya olarak geliyor tümer metin oynuyor hiç bir cacık olmaz zaten emre belezoğlu bitmişti sakatlık bahanesiyle oda çıktı kadrodan bakalım 22 30 herşey belli olur
__________________
|