kesinlikle katılıyorum bana 104 ytl ye patlıyo istanbuldaki sivaslılar zaten kıt kanat geçiniyor.Bir inşaat işcisi,simitçi,belediye görevlisi,memur,kapıcı bu adamlar nerden para bulup gidecekler yönetim biraz abartmış gs o stadda ben gs-villereal(uefa maçı) Biletler:Kapalı 17ytl , Açık 4 ytl
gs-Bjk:(2-1 yenildiğimiz ali aydın hakemliği bırakmıştı)Biletler:Kapalı 17,5 ytl ,Açık 7 ytl
aradaki farklara bakın
__________________
HEP DESTEK TAM DESTEK
|