Tekil Mesaj Gösterimi
Alt 26.08.2005, 10:18   #10
Bilmiyorum
Tecrübeli Yiğido
 
Bilmiyorum - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 538
Thanks: 0
3 Mesajına 5 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 Bilmiyorum ist zur Zeit noch ein unbeschriebenes Blatt
Standart

kesinlikle katılıyorum bana 104 ytl ye patlıyo istanbuldaki sivaslılar zaten kıt kanat geçiniyor.Bir inşaat işcisi,simitçi,belediye görevlisi,memur,kapıcı bu adamlar nerden para bulup gidecekler yönetim biraz abartmış gs o stadda ben gs-villereal(uefa maçı) Biletler:Kapalı 17ytl , Açık 4 ytl
gs-Bjk:(2-1 yenildiğimiz ali aydın hakemliği bırakmıştı)Biletler:Kapalı 17,5 ytl ,Açık 7 ytl

aradaki farklara bakın
__________________
HEP DESTEK TAM DESTEK
Bilmiyorum isimli Üye şimdilik offline Konumundadır