-->: --->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI
Alıntı:
oguzhan_1616 Nickli Üyeden Alıntı
1000 civarında mı satılan bilet çooookkk azzzzzzzzz maça 2 gün kaldı
|
telaşlanmaya gerek yok..ben maça gideceğim ama henüz bilet almış değilim..benim gibi düşünen hatta maç güün bilet alan binlerce yiğido var..
__________________
Büyüklük, büyüklerle şevişerek değil savaşarak kazanılır.
|