Tekil Mesaj Gösterimi
--->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI
Alt 11.07.2008, 10:51   #13
Aydogan58
Yiğido
 
Aydogan58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 10.07.2008
Mesajlar: 233
Thanks: 94
76 Mesajına 106 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 679 Aydogan58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI

ya bukadarda olmaz,,,,olamaz!!!

2 veya 3 liraya da mac seridilmez!!!!!
bele$e versinler ozaman.....

$öylece bir dü$ünün,,,maca gelen olmassa,, tribünler dolmassa bu klüb ve SivasSpor nasil gelecegini garantiler...!!!!
tabiki onlarin menfatina ve Sivasimiz, SivasSporumuz icin gitmeniz gerekir ki kassalara paralar toplansin ve hocalarimiza transfer dü$üncelerine katilsin,,

SivasSporda güclensin,,,
bu bir mahale maci veya klübü degilki 2liralik maca seyirci cagralim,,,, ba$kalari bir ak$am hali sahada mac yapmak icin nerden baksan 4-5 lira veriyor,,,digerleri kahvede bilen bir maca seyretmek icin 2 veya 5 lirayi gözden cikardiyor ki.....

bence biletler cok ucuz satiliyor aslinda
15 liradan ucuza biletlerimiz satilmamali
Aydogan58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla