--->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI
ya bukadarda olmaz,,,,olamaz!!!
2 veya 3 liraya da mac seridilmez!!!!!
bele$e versinler ozaman.....
$öylece bir dü$ünün,,,maca gelen olmassa,, tribünler dolmassa bu klüb ve SivasSpor nasil gelecegini garantiler...!!!!
tabiki onlarin menfatina ve Sivasimiz, SivasSporumuz icin gitmeniz gerekir ki kassalara paralar toplansin ve hocalarimiza transfer dü$üncelerine katilsin,,
SivasSporda güclensin,,,
bu bir mahale maci veya klübü degilki 2liralik maca seyirci cagralim,,,, ba$kalari bir ak$am hali sahada mac yapmak icin nerden baksan 4-5 lira veriyor,,,digerleri kahvede bilen bir maca seyretmek icin 2 veya 5 lirayi gözden cikardiyor ki.....
bence biletler cok ucuz satiliyor aslinda
15 liradan ucuza biletlerimiz satilmamali
|