Tekil Mesaj Gösterimi
--->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI
Alt 11.07.2008, 11:26   #16
oz.can
Yiğido
 
oz.can - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 04.02.2007
Yaş: 47
Mesajlar: 352
Thanks: 98
100 Mesajına 172 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 744 oz.can Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI

[QUOTE=Aydogan58;386418]ya bukadarda olmaz,,,,olamaz!!!

2 veya 3 liraya da mac seridilmez!!!!!
bele$e versinler ozaman.....

$öylece bir dü$ünün,,,maca gelen olmassa,, tribünler dolmassa bu klüb ve SivasSpor nasil gelecegini garantiler...!!!!
tabiki onlarin menfatina ve Sivasimiz, SivasSporumuz icin gitmeniz gerekir ki kassalara paralar toplansin ve hocalarimiza transfer dü$üncelerine katilsin,,

SivasSporda güclensin,,,
bu bir mahale maci veya klübü degilki 2liralik maca seyirci cagralim,,,, ba$kalari bir ak$am hali sahada mac yapmak icin nerden baksan 4-5 lira veriyor,,,digerleri kahvede bilen bir maca seyretmek icin 2 veya 5 lirayi gözden cikardiyor ki.....

bence biletler cok ucuz satiliyor aslinda
15 liradan ucuza biletlerimiz satilmamali[/QUOTE

Doğru lafa ne denir. Fakat bir de gerçekler var, benim demek istediğimi Sivasspor'un her maçını statta izleyenler anlar.
__________________
Büyük takımın taraftarı da büyük olmalı!
oz.can isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla