Konu
:
YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI
Tekil Mesaj Gösterimi
--->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI
12.07.2008, 09:39
#
34
emremoni
Yiğido
Üyelik Tarihi: 02.07.2008
Mesajlar: 353
Thanks: 128
103
Mesajına
130
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
692
--->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI
GARDAŞLAR BU BOLE OLMAS BEN SİVASTA OLSAYDIM KESİN GİDECEKİM MAÇA AMA BRAGA MACINA SİVASTA OLABİLİRİM OLURSAM MUTLAKA İZLEYECGİM BU MACI TAKIMIMIZA BAGIRARAK DESTEK VERECEGİM
__________________
ŞAMPİYON YİĞİDOLAR
ANTİ KOM.N.ZM
http://i231.photobucket.com/albums/e...ener/sssss.gif
emremoni
Açık Profil bilgileri
emremoni nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
emremoni - Daha Fazla Mesajını bul