yaa keşke bende Sivasta oLsaydımda qitseydim o maça. şubatta Sivasa qelmiştim ben işLerim wardı o zaman Ç.Rize maçı wardı Lapa Lapa kar yağıyodu(bilenler bilir.) ben genede gittim o maça. Hatta rahmetli TFF başkanı HASAN DOĞAN'da gelmişti o maça


. Yani İstanbul'dan Sivasa qidicen ama maça gitmicen oLurmu be öyle terbiyesizlik.
