Tekil Mesaj Gösterimi
--->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI
Alt 12.07.2008, 19:15   #39
YuNuSPaSa58
Usta Yiğido
 
YuNuSPaSa58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 21.09.2006
Yaş: 37
Mesajlar: 1.111
Thanks: 384
344 Mesajına 494 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 833 YuNuSPaSa58 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart --->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI

yaa keşke bende Sivasta oLsaydımda qitseydim o maça. şubatta Sivasa qelmiştim ben işLerim wardı o zaman Ç.Rize maçı wardı Lapa Lapa kar yağıyodu(bilenler bilir.) ben genede gittim o maça. Hatta rahmetli TFF başkanı HASAN DOĞAN'da gelmişti o maça. Yani İstanbul'dan Sivasa qidicen ama maça gitmicen oLurmu be öyle terbiyesizlik.
__________________
Ferhat qißi Dağın Döşünü Yarmammı Lazım..
YuNuSPaSa58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda YuNuSPaSa58'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...