Tekil Mesaj Gösterimi
--->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI
Alt 12.07.2008, 19:29   #40
karadavut58
Acemi Yiğido
 
karadavut58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 16.09.2007
Yaş: 50
Mesajlar: 173
Thanks: 209
31 Mesajına 54 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 703 karadavut58 FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: YÖNETİMDEN TARAFTARA ÇAĞRI

bu durumda neyazacam bilemiyorum vallahi bu haberlerin cikmasindan bile rahatsiz oluyorum 1000billet nedirki sok oldum ben trt1 maci izlerken moralim bozulacak bliyom ya sahadaki futbolcularin ya yonetimin yada bulent hocanin dusunun bu imkanlari bizlere verdiler bizse buyuklukten bahsediyok gonullerin sampiyonlugundan bahsediyok boyle olmaz uyan sivas li uyan param yok deme ben bilirim o numaralari 20 yil sivas ta yasadim sanayide yetistim hep duyardim sivas super lige bir ciksa diyenleri hani nerdeler birakin lige cikmayi avrupaya maclari oynuyoruz basimizi ellrin arasina alip dusunun sonkez sivas in nasil reklami oluyor ben fransa dayim hic televiz yonlardan sivas i duymazdim ama simdi istemeselerde zorlada olsa sivas sivas diyorlar daha cok icimi dokmek istiyorumda olmuyor iste yazimda cok sitem etmis olabilirim ozur dliyorum ama her sitemim SIVAS icin hani bir soz varya DUNYA TURKIYE YI SEVMIYOR TURKIYE DE SIVAS I dogrumudur bilinmez biz biz olmadikca bizi kimse sevmez bize yakisir sekilde takimimiza ve sivasimiza gerekeni yapmamiz lazi bu benim gorusumdur saygilarila
karadavut58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla