belliki bulent hocada bizim gibi inter toto oynamayi kabullenemiyor, hepimizin cok zoruna gitti sampiyonlar ligi derken uefanin elimizden gasp edilmesini unutamiyoruz; ama olsun saglik olsun allahin izniyle uefa ya katilacagiz ordada gucumuzu kanitliyacaz, iyi oynadik kotu oynadik mevzusuna gelirsek iki mactada takim pek aldiris etmedi bunlari nasil olsa yeneriz mantigiyla ciktilar ilerde bir birine paslar falan ,adam gol kaciriyor guluyor

))velhasili bulent hoca oteki maca takimi iyi motive edecektir bizim gorduklerimizi elbette hocada goruyordur ,hadi aslanlar sivas halkini sivasliyim diyen herkesi CILDIRTINNNNNNNNNNNN

))