Tekil Mesaj Gösterimi
--->: DÜŞMAN TAKIMI MIYIZ?
Alt 21.07.2008, 17:00   #34
surkuatasoy
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 21.07.2008
Yaş: 46
Mesajlar: 1
Thanks: 0
1 Mesajına 1 kez Teşekkür Edildi
Tecrübe Puanı: 0 surkuatasoy FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart --->: DÜŞMAN TAKIMI MIYIZ?

Sivassporun almış olduğu bu mağlubiyetten sonra üzgün olduğumu belirtmek isterim.Ülkemizde trilyonları harcayan fenerbahçenin başarılı olamadığını varsayarsak sivaslıların ve bu ülkeyi sevenlerin oturup düşünmesi gerekiyor.Bende bir tarbzonsporlu olarak sivasspora deplasmanda oynanacak maçda başarılar dilerim. Zaten dünkü oyunda çok pozisyona giren ve daha iyi oynuyan bir ekip vardı, Maçın skoru bu değildi.Ve bu başlığın da derhal kaldırılmasını rica ediyorum.Çok kötü bir başlık ve ortamları gerecek başlık.
surkuatasoy isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Bu Konuda surkuatasoy'a Teşekkür Eden Üyelerimiz...