Alıntı:
SivaslıEses2658 Nickli Üyeden Alıntı
yiğidolu kardeşler bravo. febeyi yendiniz. gösterdiniz anadolu gücünü. başarılarınızın devamını diliyorum ki o da şampiyonluktur. yiğido-eses kardeştir. ayıran da kalleştir. yaşasın anadolu gücü yaşasın ki biz anti-bizansız.
|
eyvallah es-es tebriğin bizi çok sevindirdi.siz de inşallah febeyi geseyi bejeke yi perişan edersiniz.