Alıntı:
izmirliyigido Nickli Üyeden Alıntı
Ben kendi adıma ALTAY ile eşleşmesini isterim. Tabi, Altay bugün Ankaraspor'u yenip turu geçebilirse. Neden Altay? Çünkü, SİVASSPOR'UMUZU İzmir'de birkez daha ağırlamak için ve Yiğidolarımızı burada seyretmek için. Bizlere hak verin, seneye ya bir kez izliyoruz yada 2.
Onun için eşleşmeleri için dua ediyorum.
AYK
|
yalçın abi sana katılıyorum hatta katılmakla beraber çok süper olur diyorum ALTAY