Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: GS`den Sivas`a Teklif
Alt 21.01.2009, 16:08   #58
GOSt
Yiğido
 
GOSt - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 31.08.2007
Mesajlar: 208
Thanks: 2
39 Mesajına 49 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 707 GOSt Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: GS`den Sivas`a Teklif

bnm msj da silinmiş !!??

bir sivas lı olarak gs macını sivas ta izlemek istiyorum.. ali samiyen e kımse gelmıoor die macı izmire aldırıyor adamların da süperlig de takımı yok zaten çift takım tutuyorlar tabiki gelecekler.. fortis macının birisinde gs lilere 800 kişilik mı yer ayıracaklar?? hodri meydan gs hodri meydan.. sivastakı bazı ezik gs lilern de bu macı izlemesi gerekıoor onlarıda dusunun gelsinlerde gorsunler.......
__________________
Dün,

Bugün,

Yarın

ve Hergün...

Sadece !!!

sivaSSporluyuz


Anti-İstanbul
GOSt isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla