bnm msj da silinmiş !!??
bir sivas lı olarak gs macını sivas ta izlemek istiyorum.. ali samiyen e kımse gelmıoor die macı izmire aldırıyor adamların da süperlig de takımı yok zaten çift takım tutuyorlar tabiki gelecekler.. fortis macının birisinde gs lilere 800 kişilik mı yer ayıracaklar?? hodri meydan gs hodri meydan.. sivastakı bazı ezik gs lilern de bu macı izlemesi gerekıoor onlarıda dusunun gelsinlerde gorsunler.......
