Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: ŞAMPİYONLUK İÇİN KADIKÖYE GİDİYORUZ
Alt 25.02.2009, 15:06   #79
yeniarslan
Yeni Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 14.01.2008
Mesajlar: 9
Thanks: 3
0 Mesajına 0 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 0 yeniarslan FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: ŞAMPİYONLUK İÇİN KADIKÖYE GİDİYORUZ

Biletix sitesinden G ve H blokları için bilet satışı yok şu anda. Başka bir yolu varmıdır internetten bilet almanın?
yeniarslan isimli Üye şimdilik offline Konumundadır