Konu
:
ŞAMPİYONLUK İÇİN KADIKÖYE GİDİYORUZ
Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: ŞAMPİYONLUK İÇİN KADIKÖYE GİDİYORUZ
25.02.2009, 15:06
#
79
yeniarslan
Yeni Yiğido
Üyelik Tarihi: 14.01.2008
Mesajlar: 9
Thanks: 3
0
Mesajına
0
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
0
Cevap: ŞAMPİYONLUK İÇİN KADIKÖYE GİDİYORUZ
Biletix sitesinden G ve H blokları için bilet satışı yok şu anda. Başka bir yolu varmıdır internetten bilet almanın?
yeniarslan
Açık Profil bilgileri
yeniarslan nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
yeniarslan - Daha Fazla Mesajını bul