Alıntı:
mustahasso Nickli Üyeden Alıntı
Şampiyonluğa oynayan takım taraftarı olacak önce. Sivasspor'da takım oyunuyla taraftarı sürüklüyordu. Başarısızlık başladığı zaman yorumlarda böyle oluyor.
Önce taraftar şampiyon olacak. Şampiyon taraftar takımını da şampiyon yapar.
Kimsenin takıma kızmaya hakkı yok. Şu anki durum bile büyük bir başarıdır zaten. Henüz kaybedilen tek şey moral. Bunu düzeltmekte taraftara düşer.
|
Hoffenheim?????????Yada ankaraspor???? İBB????? Gençlerbirliği?????? Çok mu taraftarı var? Arkadaşlar bu takıma iyi demek çok iyi yolda demek Sivasa, Sivasspora, Sivasspor taraftarına yapılan en büyük kötülüktür...