Cevap: Maçı Değerlendirelim
bu hafta trabzonda yenilmişti bu avantajı pek iyi kullanmadık, gol attıktan sonra hep skoru kormuaya yönelik oynuyoruz , gol yedikten sonra aklımız başımıza geldi iyi yüklendik ama olmadı , fener maçından sonra takımda düşme var :( pek hayra alamet değil, beşiktaşta peşimizde artık
|