Alıntı:
sivas_sevdamiz Nickli Üyeden Alıntı
Arkadaşım farklı yerlerde olmanız da çok güzel. Ama birlikte hareket etmeniz lazım. Bir taraf bi tezahürat yaparken diğer grup farklı bi tezahürata başlayınca adeta "birbirinizi susturuyorsunuz". İki grup zaman zaman birbirini dinlendirerek sırayla tezahürat yapmalı. Ama genel olarak karşılıklı tezahüratlar yapılmalı diye düşünüyorum.
|
çok haklısın hemşo bencedce sadece bir birlerini susturmaya çalışıyolar birlik olursa şahane olur