Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: BEŞİKTAŞ MAÇI İÇİN BULUŞUYORUZ.
Alt 21.03.2009, 10:10   #27
emre41
Tecrübeli Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 13.07.2008
Mesajlar: 656
Thanks: 390
271 Mesajına 608 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 722 emre41 BU GIDISLE COK MESHUR OLACAK
Standart Cevap: BEŞİKTAŞ MAÇI İÇİN BULUŞUYORUZ.

Alıntı:
YiğidoGençlik Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
Bu maç bizim için çok ama çok önemli maçı alabilmemiz için taraftarımızın desteği çok önemli.Bunun için herkesi ama herkesi Kale Arkası Gar tarafına bekliyoruz...
İzmit'deyim maalesef evde eli kolu bağlı oturuyoru. Kardeşlerimden, abilerimden tekbi ricam var Allah rızası için bugün o stadı BEJEKinin başına yıkın. 90 dk bir saniye bile susmayın. ben burada bursa fb maçlarına gitim ve inanın gırtlak patlatım. ne olur arkadaşlar susmayın. susanı da yanınzda barındırmayın ne olur yıkın şu stadı
emre41 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır  
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı emre41'a Teşekkür Ediyor...