Alıntı:
YiğidoGençlik Nickli Üyeden Alıntı
Bu maç bizim için çok ama çok önemli maçı alabilmemiz için taraftarımızın desteği çok önemli.Bunun için herkesi ama herkesi Kale Arkası Gar tarafına bekliyoruz...
|
İzmit'deyim maalesef evde eli kolu bağlı oturuyoru. Kardeşlerimden, abilerimden tekbi ricam var Allah rızası için bugün o stadı BEJEKinin başına yıkın. 90 dk bir saniye bile susmayın. ben burada bursa fb maçlarına gitim ve inanın gırtlak patlatım. ne olur arkadaşlar susmayın. susanı da yanınzda barındırmayın ne olur yıkın şu stadı