Konu
:
Gercekci Olalım Sivası Nereye Tasıcagız
Tekil Mesaj Gösterimi
04.10.2005, 15:19
#
10
SEMİH-58
Usta Yiğido
Üyelik Tarihi: 03.08.2005
Mesajlar: 1.709
Thanks: 11
122
Mesajına
239
Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı:
939
agalar unutmayalım ki sivaslıysak bi farkımız olacak ben istiyorum ki sivasımız da gelişsin sivasımız da büyük olsun kim istemez istemeyen ler el kaldırsın...........
SEMİH-58
Açık Profil bilgileri
SEMİH-58 nickli Üyeye özel Mesaj Gönderin
SEMİH-58´nin Web Sitesini ziyaret edin
SEMİH-58 - Daha Fazla Mesajını bul