Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 09.05.2009, 21:25   #3
Agcalli
Tecrübeli Yiğido
 
Agcalli - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 05.08.2007
Mesajlar: 777
Thanks: 71
152 Mesajına 344 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 767 Agcalli Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

nesini değerlendireceğiz ki adamlar baba gibi yendiler.. Tek takdir edilecek kişi vardı.. O da seyirci.. Gerisi hava civa.. Musa bey maçtan sonra röportajında diyor ki üç maç kaldı başarabilirsek başaracağız başaramazsak canımız sağolsun diyor.. Taraftarın canı sağolmuyor ama .. Sivas zengin memleketi değil o bilet parasını nasıl buluyorlar onu yaşamayanlar bilmez..
Agcalli isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla
Yukarıdaki Mesaj için 2 Kullanıcı Agcalli'a Teşekkür Ediyor...