Alıntı:
muratduru58 Nickli Üyeden Alıntı
ALLAH İÇİN SÖYLEYİN. Lider yakışır şekilde oynadığımız toplam 5 maçımız yok. Kendimizi kandırmayalım. Biz anadolunun gönlünü fethetmedik. Sadece sivaslının gönlünü fethettik. Anadoludan bizim şampiyon olmamızı isteyen yok kardeşim. HERKES YALAN SÖYLÜYOR. Bakın bakalım maglubıyetlerımıze, kaybettiğimiz puanlara kimlerden? hepsı BEN SİVASIN ŞAMPIYON OLMASINI İSTİYOM diyenlerden. SİVASIN SIVASLIDAN BAŞKA SEVENİ İSTEYENİ YOK.
|
seviyolar şampiyon olmalarını istiyolar diye şike yapıp maçta mücadele etmesinlermi nasıl mantık bu