Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 10.05.2009, 08:45   #65
elleshar
Acemi Yiğido
 
Üyelik Tarihi: 28.12.2008
Mesajlar: 156
Thanks: 39
9 Mesajına 11 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 654 elleshar FORUMLARA KATILIMI BIRAZ DAHA ARTABILIR
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

Alıntı:
muratduru58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
ALLAH İÇİN SÖYLEYİN. Lider yakışır şekilde oynadığımız toplam 5 maçımız yok. Kendimizi kandırmayalım. Biz anadolunun gönlünü fethetmedik. Sadece sivaslının gönlünü fethettik. Anadoludan bizim şampiyon olmamızı isteyen yok kardeşim. HERKES YALAN SÖYLÜYOR. Bakın bakalım maglubıyetlerımıze, kaybettiğimiz puanlara kimlerden? hepsı BEN SİVASIN ŞAMPIYON OLMASINI İSTİYOM diyenlerden. SİVASIN SIVASLIDAN BAŞKA SEVENİ İSTEYENİ YOK.
seviyolar şampiyon olmalarını istiyolar diye şike yapıp maçta mücadele etmesinlermi nasıl mantık bu
elleshar isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla