Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Maçı Değerlendirelim
Alt 10.05.2009, 09:04   #68
58_babacan_58
Usta Yiğido
 
58_babacan_58 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 28.10.2007
Mesajlar: 3.130
Thanks: 172
1.073 Mesajına 2.126 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 1004 58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR58_babacan_58 SITEMIZE IŞIK ŞACIYOR
Standart Cevap: Maçı Değerlendirelim

Maçın yıldızı kimdi ?

Bilica.

Maçın en kötüsü kimdi ?

Mehmet Yildiz..

Maçta göze çarpanlar ?

Ilk 20 dakika uyuduk

Ne gibi eksiklerimiz var ?

Sanslarimizi daha iyi degerlendirmeliyiz. 50 tane pozisyonu nasıl değerlendiremiyoruz ona yanıyorum bide profesyonelim diye geçiniyorlar çizgi dibinden topu auta atıyorlar içim kan ağlıyor ama hayırlısı olsun

Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler ?

stres ve rehavet çoktu bunu giderememişler onun yüzünden 2 haftadır mağlup oluyoruz.

Taraftar nasıldı ?

Taraftar bugün yine iyidi. Yenik oldugumuz halde iyi desteklediler.
__________________
eN Kötü GüNüM BuGüNsé BuGünDe SivasspoRLuYum..!
58_babacan_58 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla