Cevap: Maçı Değerlendirelim
Maçın yıldızı kimdi ?
Bilica.
Maçın en kötüsü kimdi ?
Mehmet Yildiz..
Maçta göze çarpanlar ?
Ilk 20 dakika uyuduk
Ne gibi eksiklerimiz var ?
Sanslarimizi daha iyi degerlendirmeliyiz. 50 tane pozisyonu nasıl değerlendiremiyoruz ona yanıyorum bide profesyonelim diye geçiniyorlar çizgi dibinden topu auta atıyorlar içim kan ağlıyor ama hayırlısı olsun
Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler ?
stres ve rehavet çoktu bunu giderememişler onun yüzünden 2 haftadır mağlup oluyoruz.
Taraftar nasıldı ?
Taraftar bugün yine iyidi. Yenik oldugumuz halde iyi desteklediler.
__________________
eN Kötü GüNüM BuGüNsé BuGünDe SivasspoRLuYum..!
|