Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Maçın Ardından
Alt 10.05.2009, 10:33   #99
sandal5877
Yiğido
 
sandal5877 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.03.2007
Mesajlar: 400
Thanks: 132
52 Mesajına 102 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 745 sandal5877 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Maçın Ardından

Alıntı:
aslanefe58 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
bazı gerçekler belliydi ama şimdi şampiyonluk gidince herkes konuşur olmuş. bu takımın en iyi gününde bile bülent uygun'un yanlış yolda olduğunu söylüyoduk. maalesef hocamız futbol adına değilse bile hayata bakışı anlamında yetersiz çapsız biri.. böyle adamlar gazla geldikleri yerlerde sonunda çuvallarlar. bakın inanmayanlara adresimi telefonumu veriyim bülent beş yıl sonra ya bank asya da olur ya da süper ligin ordan oraya dolaşan hocalarından biri olur. bu klup yapısını kuran sorunsuz bir klup yaratan başkandır ki ben kendisini hiç tanımam.. bülent gibi bi adam için 20 25 yaşında fazla eğitimli olmayan çocukları toplayıp gaz vererek ancak bu noktaya gelinir.. ama bilgisiz ve çapsız olduğu için bundan sonrasını hep beraber göreceğiz..biz lafımızın arkasındayız...
İnsanda biraz utanma olur insanlara böyle kelimele sarf ederken ama bizim gibi insanlar küme düşmeyen bir takımı desteklemiyorya bu gün sivas burdaysa bunda en büyük pay sahibi bület uygundur.tabiki yönetime birşey demiyorum ama hoca tüm yorumlarda haksılık yapılmış bu günleri atlatmak için birlik beraberli olması gerekirken bizler maçın sitresinden birilerine giydirmişiz evet yanlışlık yapmış olabilir.ama bunu fırsatcılar gibi fırsat kollayıp vurun abalıya dersek bu anadolunun mert insanı mert sehri sivas taraftarına yakışmaz biz bu kötü günlerdede bu akıma kucak açıp desteklemeliyiz.eyer bu gün ts şampiyon 20 küsür yıldır olamıyorsa. Sırf ordaki şehir baskısındandır gelin bu günlerimizi de olgunlukla karşılayıp takımımızın arkasında olalım sivasta olan her bir oyuncu mert dürst ve kalitelidir herşey bitmedi İNŞALLAH bjk de puan kaybedecek yine sivas sampiyon olacak bülen uygun antibatik olmuş hayır arkadaşlar öyle birşey yok onlar sadece cekememektir ülamarlada bunun adını antibatik koydu. milyon dolarlar verip takım kurup başarısız olan kulüp taraftarı,kıskançlıktan negibi nifak sokarımda sivasın başarısını gölgelerim diye düşünürken bizlerde sivas taraftarı olarak bu kafasnı kumdan cıkarmaya çalışanlara hep beraber birlik olup dur diyelim.ENBÜYÜK SİVASSPOR DİYEREK.
__________________
ATIL İTİL AMA SATILMA.....
sandal5877 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla