Cevap: Maçı Değerlendirelim
Maçın yıldızı kimdi ? Bilica iyiydi
Maçın en kötüsü kimdi ? çoğunlukta kötüydük ama en kötüsü Mehmet Yıldız
Maçta göze çarpanlar ? Lider bir takımız ama ilk 20 dk savunmayı bırakıyoruz
Ne gibi eksiklerimiz var ? Sedat Abdurrahman hızlı bir şekilde düşüşe geçti
Maç hakkında ki genel görüşleriniz neler ? liderlik gitti geri gelebilir ama biz takım olarak oynarsak gelebilir yoksa 2. olmamız bile tehlikede
Taraftar nasıldı ? taraftar muhteşem bir şekilde desteğini gösterdi
|