Tekil Mesaj Gösterimi
Cevap: Maçın Ardından
Alt 10.05.2009, 11:51   #115
sandal5877
Yiğido
 
sandal5877 - Ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
 
Üyelik Tarihi: 13.03.2007
Mesajlar: 400
Thanks: 132
52 Mesajına 102 Kez Teşekkür Edildi.
Tecrübe Puanı: 745 sandal5877 Maalesef Forumlarda cok az yorum yapıyor.
Standart Cevap: Maçın Ardından

Alıntı:
komşu Nickli Üyeden Alıntı Mesajı Göster
ben sıvaslı deılım kayserılıyım.ıstanbulda yaşıyorum ve fb lıyım.2 sezondur sıvası zevk ve gururla takıp edıyoruz.hakıkaten gonullerın şampyonu oldu.gercek şampyonluguda ramak kaldı.yaşım ve futbol sevgım ıtıbarı ıle ben bu seneryoları cok gordum..kısaca bu işin bu noktalara gelmesının sebebleri.devre arasında gs m.yılmaz transfer sacmalıgı,ve m.yıldızın kayboluşu.bulent hocanın tıpkı futbolculuk zamanında yaptıgı gıbı mesala karşıyaka.fb macı sonrası astsolıstler sonra cıkar.sozu gıbı geregınden fazla konuşması..sıvasın lobısının zayıf olması ve oynayan sporcuların daha once şampyonluk yaşamamasından dolayı fazla strese gırmesı vsvs...ama şu bır grcekkı sıvas gorevını zaten yaptı haaa bır macla herşey bıttımı bence asla daha bu koprunun altından cok sular akar ve toparlanırsa.şampyonluk an meselesı ..hadı guzel sıvasın akıllı ve mantıklı ınsanları ayaga kalkın ve toprlanın daha hıcbırşey bıtmedi..sız saygıyı zaten hakettınız utanması gereken yuzmılyon dolarları sokaga atıpta yerlerde surunenlerdır
teşekkürler gardaş bize bu desteginden dolayı
__________________
ATIL İTİL AMA SATILMA.....
sandal5877 isimli Üye şimdilik offline Konumundadır   Alıntı ile Cevapla